Cwiczenia fizyczne na arytmie

Jeśli masz nieregularne bicie serca (arytmię), zapytaj lekarza, jaki rodzaj i stopień ćwiczeń, są bezpieczne dla Ciebie. Regularna aktywność może sprzyjać zdrowiu i sercu. Cwiczenia fizyczne na arytmie powinny uwzględniać przyczynę arytmii i to, czy cierpimy na inne problemy serca. Jeśli nieregularne bicie serca jest spowodowana inną chorobą np. kardiomiopatią lub zatykaniem żył, powinniśmy ograniczyć swoją aktywność fizyczną. Ustawmy sobie realistyczne cele. Jeśli oczekujemy zbyt wiele, prawdopodobnie będziemy zniechęceni i przerwiemy ćwiczenia. Dajmy też sobie czas. Może nam zająć miejsce, zanim przyzwyczaimy się do regularnej aktywności fizycznej. Jednak bądźmy cierpliwi. Warto też naśladować swój plan ćwiczeń, choć może być to trudne. Spróbujmy ćwiczyć z przyjacielem, jeśli będzie nam łatwiej, kontynuować ćwiczenia z kimś. Wytyczajmy sobie powoli cele, co nas będzie bardziej mobilizowało. Zacznijmy też powoli. Spróbujmy parkować dalej od sklepu lub spacerujmy do centrum handlowego, zanim zrobimy zakupy. Z biegiem czasu, możemy skłaniać się do innych aktywności fizycznych.

Both comments and pings are currently closed.